Snart lämnar vi landet

2011-12-21 16:50:54


Snart, väldigt snart, flyger vi hem till Sverige på semester. Närmare bestämt imon eftermiddag. Japp, 4 härliga veckor för min del innebär att jag inte är tillbaka på spansk mark förrän den 15 januari. Helt galet länge tills dess ju! Då kommer vi nästan ha hunnit fram till v.24 i graviditeten och till och med hittat till rätt sida om året. Det vill säga året då vi skall bli föräldrar. Så coolt!


Vasse flyger hem en vecka före mig, den 8 januari, så sista veckan skall jag bara kvalitetsmysa med vänner och familj samt klämma in en tur till Ullared. Jajamensan, det skall såklart rekas babygrejer och annat lull lull i Sveriges shoppingmekka när man är hemma:)


Fram tills dess har vi som vanligt ett späckat men ack så inbjudande och hyfsat spikat schema för vår Sverigevisit. Vi börjar med julfirande i Göteborg med min familj där vi också skall hinna med uppesittarkväll med vänner till familjen. I mellandagarna styr vi kosan mot Skåneland för att fira och umgås med Vasses familj och förhoppningvis hinner vi krama på en och annan vän där med. Den 29 december sträckkör vi från Helsingborg upp till Falun där nyårsfirande i dagarna 4 väntar med kära vänner. 3 januari är vi åter i Göteborg och har planerat in lite trevliga middagar och annat  innan Vasse åker tillbaka till Spanien. Ja, så ni kanske förstår att jag kommer vara i stort behov av den där sista veckan själv i Göteborg ändå...

Hälsningar
caroline

gud vad underbart :D

2011-12-21 @ 17:32:03
URL: http://celandine.blogg.se/
Sjungandemamman

Ullared är ju himmelriket! Du kommer säkert hitta massor till bebisen!

2011-12-22 @ 11:45:48
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback