Åter till vardagen

2012-10-30 10:48:07
 
 
Så då har mommo och moffa farit hem. Åter till vardagen för lilla familjen då. Ja, i två dagar då som sagt sen kommer mina goa tjejkompisar och Lias moster hit över helgen. Vetskapen om att det så snart kommer mer besök gjorde avskedet idag lite mindre sorgligt. Dessutom är det bara 6 veckor kvar till jul då vi ses igen i Göteborg så det tror jag kommer att gå jättefort. Lia sover sin förmiddagsvila nu och jag skall passa på att läsa ikapp lite bloggar innan det blir middagsplanering och städ. Hej vardag igen!

Hälsningar
AnnaMalin

Härlig bild! Och förstår att avskedet blev lättare när mer besök väntar. Kul!
Kram!

2012-10-30 @ 13:13:57
URL: http://annamalinform.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback