Spanienfrugan blir En frus dagar!

2012-12-16 11:59:01
 
Jag har bestämt mig för att köra på med bloggeriet ett tag till, så ser vi hur det känns.
Jag gillar ju trots allt att blogga och nu har våra vänner utomlands nyfiken undrat om jag skall fortsätta att blogga även i Sverige. De vill gärna fortsätta att följa oss dem med.
 
Lite roligt att det nu är ombytta roller där. Innan bloggade jag ju för att det var familjen i Sverige som ville följa oss i Spanien :)
 
Och så alla ni andra fina som tittar in här titt som tätt och lämnar glada kommentarer.
Tack snälla ni, det värmer med respons på det man knåpar ihop här.
Hoppas att ni vill följa oss här på min nya blogg framöver.
För detta blir sista inlägget här.
 
Tack och hej.

Hälsningar
lotta

Klart vi vill!

2012-12-16 @ 16:48:54
Johanna

Kul att du fortsätter blogga! Du hittar nog något kul att skriva om :)

2012-12-16 @ 18:57:17
Yohannas.se

Då addar jag dig direkt! Adjö Spanienfrugan, vi får se om du blir en Spanienfruga en dag igen kanske, who knows!!

Svar: Ja vem vet ;)
Spanienfrugan

2012-12-17 @ 12:18:39
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Louise

Kul att du ska fortsätta. Läser ofta men kommenterar inte så mkt..

2012-12-18 @ 13:50:17
Lindah

Vill tipsa alla som vill jobba i Spanien om att det finns MASSVIS med jobb inom Telemarketing i Barcelona. Det erbjuds betald utbildning, fast anställning och heltidskontrakt. Om någon är intresserad så hjälper jag er gärna att hitta både jobb och bostad här i Barcelona. För mer info maila till [email protected]

2013-05-10 @ 15:19:14
URL: http://www.lindah.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback