Redan varit ute och äggfrossa

2012-11-13 09:26:00
Jo men visst. Här har man redan varit ute en sväng tidigt i morse. Klockan fem i åtta stod jag utanför bageriet och häckade,väntandes i kylan på att det skulle öppna. Kvinnan där inne bar dock omsorgsfullt ut bröd efter bröd och la i korgar bakom disken utan att notera min närvaro. När klockan var nästan tio över (de öppnar åtta!) så öppnade hon till slut dörren in till butiken i alla fall. Tack för det. Även mjölk och skinka til frukosten fixade jag i en intilliggande butik. Jag blir så kinkig annars om inte frukosten bjuder det jag helst önskar, tihi. Kokade dessutom rekordmånga ägg i morse och sitter just nu och stirrar på tre stycken skalade och undrar när jag skall äta alla dem. Nåväl. Dagen är ju lång ;)
 
 
 
 

Hälsningar
lotta

Amen guuud så irriterande.. Jag hade bankat på dörren tills hon öppnat! bad hon om ursäkt? Aja, brödet skakade säkert extra gott iaf! Ha en bra dag! Kram

2012-11-13 @ 09:30:16

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback