Misslyckat men mysigt ändå

2012-11-12 16:14:55

Då är vi nyss hemkomna från en misslyckad fikaträff med vår vän som är i stan för tillfället. Misslyckat blev det eftersom vi aldrig sågs. Mycket snopet. Jag försökte ringa på hemma hos henne och till hennes mobil, men tyvärr förgäves. Så jag och liabusen fick fika själva på det mysiga kafferosteriet. Sedan drack Lia mjölk i en park, vi köpte nya leggings till mig och sen knatade vi hem igen i det fina vädret. Rätt mysigt ändå då.


Hälsningar
Therese

Ibland blir det fel men sen mysigt i alla fall! Funkar ju bra att fika med en liten docka också även om det inte var det du tänkt dig. kram

2012-11-12 @ 18:09:06
URL: http://sailorswife.se
a

vart har du gjort av veckans matlista? :)

Svar: Nu är den publicerad :) Tack för påminnelsen.
Spanienfrugan

2012-11-12 @ 19:18:36
Sara-mamma till Ebba

Vilken smart och framför allt fin napp grej:)
Kan man bara finna den i Spanien?

Svar: Jag vet faktist inte. Den är köpt i en liten barnaffär här i San Sebastian. Sorry.
Spanienfrugan

2012-11-12 @ 20:25:05
URL: http://annasaracaroline.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback