En fotovan tjej

2012-11-29 08:45:57
 
Godmorgon.
 
Här är vi inte alls så bedrövade som Lia ser ut på fotot. Det har bara blivit skitsvårt att fota henne numera. Hon bemödar sig knappt med att titta upp längre när man ropar på henne eller om man försöker att  påkalla uppmärksamhet på annat vis.
 
Hon tycker väl "Åh, är det bara du som skall fota nu igen mamma"
"Då pillar jag lite till med mitt här, den där telefonen har jag ju sett hundratals gånger förr".
Eller nåt. Vad vet jag.
 
Här regnar det i alla fall idag med. Inget nytt på den fronten alltså.
Nu behöver jag en stor kopp kaffe till tror jag och en mysfrukost med familjen.
Vi höres senare.

Hälsningar
Bönis

De finaste blåa ögonen! Moster saknar sin buse!!! Tur att ni kommer hem snart, snart, snart!

2012-11-29 @ 08:56:20
Nico

Oh sötnosen:)! Vad man saknar henne!Er med för den delen^^.

2012-11-30 @ 09:05:00

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback