Dundermegaasförkyld

2012-11-14 12:35:08
 
 
Jag kämpade emot så gott jag kunde men förgäves. Nu är jag riktigt jäkla dundermegaasförkyld. Kul, not so much pch faktiskt känns det bara värre när vi har strålande väder ute. Då 50% av sällskapet som var bjudna på middag hit igår också var förkylda så ställde vi i alla fall inte in. Vi hade en halvsnörvlig men ack så trevlig middag tillsammans ändå och jag gick inte och la mig förrän efter midnatt. Skitkul var det att vakna både kl.04 och kl.05 sedan av en Lia som var lite orolig. Trött som attan och en fökylning på det var liksom ingen jättehärlig kombo. När hon sedan vaknade kl.06 IGEN så tog Vasse henne och gick ut i köket så att jag fick sova en stund extra. Klart välbehövligt. Sedan åt jag en fräsch frukost för att försöka att pigga upp mig själv. Men jag vet i tusan om kvällens middagsplaner på broccolisoppa inte kommer att utgå till förmån för en hämtkebab eller så. Vi får se när vi väl kommit så långt, först skall vi ta oss igenom dagen.

Hälsningar
Elin

Men fyy vad träligt! Så hade vi det förra veckan, jag var jätteförkyld och dottern blev med sjuk och vi fick sitta uppe en hel natt i stort sett för att hon inte kunde sova och var ledsen. Det var visserligen den första natten över huvud taget under hennes 7 månader som vi fått vara uppe med henne, men att man själv råkade vara sjuk samtidigt var ju otur. Hon är förresten bara 3 dagar äldre än din Lia om jag inte missminner mig. :) Det blev en lång kommentar det här, haha! Hoppas du kryar på dig!

2012-11-14 @ 14:48:15
Pappa

Krya på dig gumman :)

2012-11-14 @ 15:54:17
Jenny - mammaliv i Nashville

Usch så trist!
Hoppas du kryar på dig snart!

2012-11-14 @ 17:12:04
URL: http://jennybenny.se
Sara Björk

Krya på dig!!

2012-11-14 @ 17:53:22
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Yohannas.se

Vad TRÖTT man blir på detta med förkylningar!! (härlig morgonbild!!)

2012-11-15 @ 11:37:11
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback