Att avsluta en lyxig egenhelg

2012-11-04 17:30:00
 
Stora segsöndagen känns som att den är inledd nu. Gästerna har åkt hem, det regnar galet mycket och vi pustar ut en smula efter en hektiskt men ack så rolig helg. Alltid trevligt med besök här och detta var verkligen inget undantag. Jag har haft massa superlyxig egentid med mina härliga tjejkompisar och Syster S samtidigt som Vasse har haft värdefull pappadottertid med Lia. Nu har jag samlat massa energi till att vara en positiv och energisk mamma igen. Så värdefullt det är att få lov att ta ett sånt här break ifrån sin mammaroll ibland. Klart att jag har sett Lia varje dag den här helgen ändå, men jag har trots allt känt mig otroligt avkopplad och vetat att Vasse haft full koll på henne. Såååå skönt har det varit. Imon kommer ett litet bildregn då kompisen Malin varit flitig fotograf helgen igenom, men nu skall jag fixa klart den indiska grytan som vi skall äta till middag. Hej så länge.
 
 
 
 

Hälsningar
renata

Så härligt... Det hade jag behövt - är så trött just nu!

2012-11-04 @ 20:39:06
URL: http://renatas.blogg.se
Sara Björk

Vad skönt det låter =)

2012-11-05 @ 17:35:29
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Bönis

Haha, Lia läser skvallertidning ;)

2012-11-07 @ 18:04:20

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback