Pintxos igår, receptfix idag

2012-07-26 09:22:42
 
Det blev såklart pintxos igår till middag :) Vår vän var lyrisk över vinkokt oxkind och väl tillagade pilgrimsmusslor, bland annat. Kvällen blev rätt sen och efter att vi stannat till på ett ölhaks uteservering med så knatade jag hem med en sovandes Lia kl.00. Det gick jättebra att ha henne med i gamla stan igår kväll, mestadels sov hon och när hon vaknade till så sa hon inte så mycket. Duktiga lilla tjejen! Just nu sover hon en lur och jag fixar mig. Kl.10:20 skall vi till läkaren och fixa med recepten till hennes mjölkersättning som det blivit srtul med. Vi fick nämligen recept på fel mjölk. Kul. Nu måste jag hinna styra upp detta innan vi åker nästa vecka...

Hälsningar

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback