Så in i bänken grått

2011-12-05 10:08:51

Ingen direkt inspirerande syn när man tittar ut ur fönstret idag. Måndag och fasligt grått ute. Jaha, vad skall man hitta på idag då? Funderar på att promenera iväg och köpa mig en hårfärg kanske. Lite uppfräschning av de stackars, torra hårtessarna hade inte suttit fel inför kommande högtider. Frågan är om jag skall köra på samma mörkblondafärg som jag färgade sist eller gå mot nån mer kall, brun ton. Svårt!

 

Om det blir någon skillnad värd att visa (d.v.s. märkbart synlig) så får ni se det senare. Men jag är rätt säker på att jag i alla fall inte har kraft till något före- och efterprojekt i stil med detta. Det orkar jag bara inte en grå dag som denna. Vad hittar ni på idag?


Hälsningar
Carro

Alltid kul med något nytt i hårväg tkr jag :-)

Hör skiner solen, men temperaturen håller sig bara vid nollan. Skulle nog föredra 15 grader och mulet ;o)



Idag blir det jobb och antagligen två träningspass. Ska även börja packa för Thailandsresan. Måste sortera bland klänningar, vilket tar sin tid.



Hoppas du får en fin dag!

2011-12-05 @ 10:18:01
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.com
Maria - mamma till Liam ☆

nu har han storlek 56, han kan ha några 50 plagg fortfarande som var stora i storleken :)

2011-12-05 @ 13:37:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback