Roligare tillsammans

2012-09-17 10:00:00
 
Wihoo! Idag kommer pappa hem säger Lia (och hennes trötta mamma). Hehe. Eller nja, så farligt har det inte varit att vara själva hela helgen lång men vi kan väl säga så här, det är roligare att vara tre och jag är inte sugen på att bli ensamstående mamma. Typ någonsin :) Nu skall vi bara ta oss igenom dagen, mysa lite och handla hem god mat som vi kan bjuda på ikväll när mannen kommer hem. Men då sover nog Lia skulle jag tro för han lär inte komma med tåget förrän vid 21:00-21:30.
 
Gissar att han saknat oss lika mycket som vi saknat honom även om han säkerligen har varit distraherad av sol, bad och diverse god mat och drinkar. Har fått uppdateringar om både Monacovistelse och Cannesutflykt. Låter ju jättejobbigt verkligen. Nåja, i november kommer mina fina tjejer hit till San Sebastian och hälsar på, då jäklar skall jag också ha lite kvalitetssemester. Men först, kom hem kära man!

Hälsningar
annsoh

hej, kickar in! Jätte fin blogg! lust och följas via bloglovin! :)? Kicka in och säg gärna vad du tycker om dagens outfit!

2012-09-17 @ 18:37:35
URL: http://annsoh.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback