Godafton

2012-09-11 21:15:44

Godafton. Vilken dag det har varit. Aningens chockartat blev det med klibbklibbvärme, massa att fixa och själv med Lia igen. Men vi grejade det och lyckades ha en riktigt bra dag till och med! Jag fick ordnat med tvätt, uthämtning av recept, ringt en del viktiga samtal, uppackning av resväska, handling av mat, förberedelse av smakportion till Lia och så till slut middag lagat :) Kan erkänna såhär till kvällen att det kanske blev liiite mycket på en dag, men sån är jag. Får inte ro i själen om jag inte får fixat massa direkt när jag kommit hem. Nu skall här ätas thaikäk som sen middag och pratas med mannen jag knappt sett idag. Godnatt på er.


Hälsningar
sofie mumsfillibaba

Smakportioner! Herregud, vad tiden går snabbt! Tyckte att hon precis föddes...

2012-09-11 @ 22:11:36
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback