Vi summerar dagen

2012-09-03 21:50:00
 
Jaha då var klockan tio och dagen försvann visst i en handvändning. Vi summerar dagen med tre instagrambilder som visst var det som åstadskommit i fotoväg idag. Lia satt fint i sin bumbostol vid frukostbordet, det blev snabbshopping på Allum, därefter en smoothielunch i sin enkelhet innan det var dags för mjölkallergikurs. Kursen gav en del tips på vad man skall tänka på vid allergier av denna sort, recepttips m.m. Det fanns också tid för frågor och jag kände väl att det gav en del i alla fall. Kvällen spenderade vi hemma hos paret som skall gifta sig på lördag. Bröllopet som vi ser så mycket fram emot! De bjöd på god pasta med räkor och vi fick tillfälle att ta tempen på brudparet inför deras stora dag :) En trevlig kväll och en lyckad dag får jag säga. Godnatt.

Hälsningar
sofie mumsfillibaba

Allum är bra och barnvagnsvänlig shopping. Har jag hängt endel under min föräldraledighet!

2012-09-03 @ 22:08:11
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
jenny

åhh vad jag blev glad för din fina kommentar. man känner sig lagom sliten ibland och hinner inte allt man skulle vilja och när man sedan åker på utflykt till vänner som vi idag så resulterar det i att det fortfarande inte är städat här hemma.. gahhh..
jaja vad är en bal på slottet?
hellre härlig dag i solen än städa med två kids hemma. så äre.

visst är bumbon kanon!!
har också den uppe på bordet och nu när alfred äter lite smörgås så är brickan kanon.
kraaam

2012-09-03 @ 23:08:49
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Stephanie

Åh, söt hon är i Bumbon. Iva försöker jämt ta sig upp ur sin. :(
Tror hon är för liten för den fortfarande...

Har också instagram... heter svala där.

2012-09-04 @ 06:06:04
URL: http://vargdrommar.blogspot.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback