Vi förbereder oss inför helgen

2012-09-21 13:15:00
 
 
Fredag idag då. Härligt. Mannen är hemma med en lättare förkylning som slagit ut i natt och ute skiner solen. Var nyss nere här på gatan och gick lite småärenden. Vinden kändes alldeles ljummen och tjock, men i natt vid fyratiden när jag var uppe och matade Lia så vräkte regnet ner. Idag viker vi tvätt, försöker plocka undan lite och göra ett städryck i lägenheten. Det är ju så skönt att ha det fint till helgen, plus att nu har det varit stökigt och kaosigt ett bra tag, enda sedan vi kom hem efter semestern tror jag bestämt. Jag har köpt chokladfyllda croissanter till eftermiddagskaffet och så skall vi försöka att pallra oss bort till köpcentret senare för att kolla på en matstol till Lia, om mannen är fit for fight. Det låter väl bra det. Vad hittar ni på idag?

Hälsningar
Malin

Urk jag får höjdskräck när jag ser hur tvätten hänger! Hur funkar det där egentligen?

Svar: Haha, ja det är rätt högt. Man bara halar in linan och hänger tvätten, inte svårare än så ;)
Spanienfrugan

2012-09-21 @ 22:27:01

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback