Mums för frittata

2012-09-26 08:30:00
 
Alltså ni måste prova den här zucchini- och getostfrittatan som jag lagade igår! Den fick 4 av 5 möjliga gafflar här hemma av både mig och mannen, och vi kommer definitivt att laga den igen. Förrutom att vi lade till två slantade och stekta chorizokorvar i pannan med, så höll vi oss helt enligt receptet. Om du vill prova hittar du länken till recpetet under detta inlägg med vår matlista för v.39. Skitbra mat utan kolhydrater för den som är noggrann med sånt. Vi åt bröd (kolhydratsjunkies, yes!) och sallad till och det blev väldigt matigt får jag säga. Gott gotti gott gott.

Hälsningar
renatas.blogg.se

Ja vad duktiga vi är!! jag ska ta igen de där vuxenpoängen genom att börja planera redan på söndag igen!

2012-09-26 @ 12:01:12
URL: http://renatas.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback