Mörkt som i natta

2012-09-12 08:45:41

Vilken skillnad på att vakna upp klockan sju idag jämfört med igår! Det var så mörkt i sovrummet att jag var säker på att det ännu var mitt i natten, men icke. Gårdagens sol och klibbklibbväder fick sin förklaring idag, nu regnar det och är allmänt grått ute vilket förklarar mörkret i lägenheten nu på morgonen. Det är mornar som dessa som vi helst kryper ner i sängen igen efter frukosten när Vasse gått till jobbet. Så också idag. Ännu orkar vi inte göra något kreativt, men i eftermiddag då tusan skall det smakas på morotspuré!


Hälsningar
♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

Hej :)

Tack va gullig du är :) Jag kan inget annat en att hålla med ;) haha

Kram

2012-09-12 @ 10:41:51
URL: http://treblirfem.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback