Jag har en plan

2012-09-29 09:00:00
 
Det här inlägget handlar om något så banalt som min frisyr, så är du inte det minsta intresserad av den så kan du sluta läsa nu =D Jag har en mycket god vän hemma i Sverige som alltid gärna pratar om hår. Sitt hår i synnerhet men gärna andras hår också, ibland sådeles mitt om det förs på tal. Nu har jag inte hunnit prata med denna vän på länge så därför får jag orera av mig i ämnet lite här.
 
Jag är ju som nämnt tidigare här på bloggen inte så värst tillfreds med min nuvarnade frisyr. Kände att det blev ett felklipp sist, inte nödvändigtvis fel klippt, men helt fel för mig. Så nu känner jag mig tråkigare än tråkigast i ett hår som bara under de bästa av dagars lyckosamma förhållanden blir mer än helt okej....de närmsta timmarna, för efter en halvdag så bara hänger det där platt och livlöst som två miserabla gardiner. Men nu till det fina, jag har en plan. Så fort längderna vuxit ut liiite till (gissningsvis åtmindstone innan jul!) så skall jag klippa en fet hellugg och så skall längderna kapas rakt av. Lite sådär Mad Men mixat med Pulp Ficition-anda på det. Åh, jag ser det framför mig och känner att det är precis så jag vill ha det, men eftersom jag inte är någon kändis som springer ner salonger efter hårextensions så får jag vacker vänta ett tag till. Så snälla hår väx på utav bara sjuttsingen nu så att min plan går att genomföra. Det var det om det.

Hälsningar
Renata

Jag har hört att man dricka öl för stt håret ska växa fortare! Sant? Vet inte. Gott? Ja. Då kan man ju offra sig och testa!

2012-09-29 @ 10:17:27
URL: http://renatas.blogg.se
Renata

Jag har hört att man dricka öl för stt håret ska växa fortare! Sant? Vet inte. Gott? Ja. Då kan man ju offra sig och testa!

Svar: Jasså? Får testa då! ;)
Spanienfrugan

2012-09-29 @ 10:17:27
URL: http://renatas.blogg.se
Thiilde

tror du skulle passa kanonbra i det! håller tummarna för att det växer i rekordfart ;)

sv: ja de var konontrevligt:) ja, haha ens alkoholkonsumtion har ju sjunkit drastiskt sen man fick bebis ;)

2012-09-29 @ 10:50:51
URL: http://thiilde.blogg.se
Jenny - mammaliv i Nashville

Men det är ju precis så jag tänkte göra!! haha ;)

Tack för dina fina & värmande ord!
Många kramar till dig

Svar: Vi följs åt på alla sätt och vis ;)
Spanienfrugan

2012-09-29 @ 16:49:38
URL: http://jennybenny.se
AnnaMalin

Ja det tror jag också du skulle passa kanon i!!

2012-09-30 @ 08:21:21
URL: http://annamalinsrum.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback