Jag ångrar mig bittert

2012-09-13 16:12:50

Alltså hur tänkte jag när jag klippte håret kort igen här efter sommaren? Hallå jag har en 5 mån bebis hemma. Inte har jag tid att fixa massa med frisyr varje dag för att kunna gå utanför dörren! Dessa tre produkter kör jag med nu för att få till lite volym i håret efter att jag duschat. Och ja, torrschampot till höger blir räddningen när man inte hinner duscha alls. Grr!

Känner mig inte så nöjd alls med håret just nu. Skulle nog ha behållt det långt ett tag till faktiskt. Inte bara för att det är så mycket mer praktiskt utan även därför att jag då kunde klippt lugg eller nåt istället för att det skulle hända något. Det var ju lite därför jag klippte av det. För att det skulle hända något. Och nu ångrar jag mig bittert. Vill INTE ha lugg ich kort hår tack. Det har jag haft förr och trivdes inte med det. Jaha, är väl bara att låta det växa ut igen då. Undertiden känner jag mig allmänt tråkig och otillfreds. Inte ens toningen som jag slängde i häromdan för att fräscha upp färgen kändes kul. Buhuu.


Hälsningar
Jenny - mammaliv i Nashville

Åhh jag har samma "problem"! Jag som har ganska lockigt hår måste föna & NÄR har man tid att föna håret nu för tiden? Haha. Och det går ju inte att slänga upp håret i en knut längre. Buhuuu

2012-09-13 @ 16:51:31
URL: http://Jennybenny.se
Yohannas.se

Nej guuuu det skulle jag aldrig klara! Jag får ju till å med köra torrschampo för att jag inte håller håret i skick alltid :/

2012-09-13 @ 21:58:38
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
johanna-tvillingmamma

vi får hålla varandra i handen! Ja som du vet misslyckades jag helt med min färgning och nu 6 färgningar senare är håret som svinto!! BUUHÄÄÄÄÄÄ!!!
kramar

2012-09-14 @ 01:54:39

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback