En bubblare här, hoppgungan!

2012-09-18 13:00:00
En sån här hoppgunga har jag tittat på till Lia på Amazon. Funderar på om det hade varit något för henne eftersom hon älskar att stå upp hela tiden. Tittade efter en i vår lilla barnbutik här senast men såg ingen. Frågade min spanska kompis igår om hon kände till dessa hoppgungor och det gjorde hon men tydligen är det något helt nytt här som inte funnits förr, en bubblare på babymarknaden! Det hade jag ingen aning om, en helt vanlig hoppgunga har ju funnits i Sverige länge. Jag menar jag hade ju en när jag var liten liksom. Så vi får väl se om vi beställer en snart då, för som alltid är det billigare på nätet än i butik (om jag ens hittar en i butik här). Den devisen gäller ju som oftast, men speciellt i den här stan där det mesta i babyväg är svindyrt!
 
Ps. Bilden är lånad från amazon.co.uk. D.s

Hälsningar
Emilia

Hej!

Jag har en sån som du kan få. När min dotter var så liten som Lia är (snart 9 år sen) :) så köpte jag en sån men hon tyckte inte om att stå/hoppa där. Skrek som bara den varje gång. Så vi köpte en trägunga på ikea och fäste den i taket i köket det var det bästa hon visste att sitta där. Konstigt! :) Ni har en jätte söt tjej verkligen! Säg till om du vill ha den! Du får den! :) //Emilia

Svar: Det hade ju varit toppen, men kanske lite meckigt och dyrt att skicka den till Spanien.
Spanienfrugan

2012-09-19 @ 23:32:11
URL: http://lillamammaemilia.blogg.se
Emilia

Jag skulle ju kunna skicka den till någon av dina släktingar som kanske ska hälsa på? :))

Svar: Tack det var snällt av dig, men vi får inte besök förrän om en månad och då kanske det är lite sent med hoppgunga...tror vi skall försöka köpa en snarast! Men vad gullig du är som kan tänka dig att göra dig så mycket besvär.
Spanienfrugan

2012-09-20 @ 22:35:13
URL: http://lillamammaemilia.blogg.se
Emilia

Åh ja det är klart, dom växer ju så snabbt. Men vad gör man inte för sina medmänniskor här i världen ;)) Läser din blogg varje dag och är liiiite avundsjuk på att ni bor som ni gör. :)

2012-09-21 @ 12:23:49
URL: http://lillamammaemilia.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback