Status torsdag med goingen

2012-10-18 14:43:08

Vi är inne och myser idag när vädret inte är så inspirerande ute. Vi har bakat en matpaj till middagen senare, sjungit ungefär alla barnvisor vi kan, dammsugit halva lägenheten, ätit lunch och kokat nappflaskor. Det var väl bra jobbat nu när ungefär halva dagen har gått? Lite senare kanske vi tar en kaffe med vår kompis sminkösen och sedan är vi nog nöjda med dagen. Vi vill ju inte slita ut oss helt nu när helgen börjar närma sig ;)


Hälsningar
Morfar

Morfar lilla troll ser go och glad ut även idag :)

2012-10-18 @ 16:42:41
Lisa

Detta låter inte klokt, men för ett tag sedan var jag inne på en blogg och råkade läsa en kommentar du skrev och igår natt kunde jag inte sluta tänka på det. Det var hur det kan bli långtråkigt att vara mammaledig i Spanien eftersom det inte finns lika många aktiviteter och folk går tillbaka till sina jobb fortare. Jag tycker så synd om dig! Jag vet att vissa älskar att bara vara hemma och njuta av sina små bebisar, men jag är en av dem som älskar att hitta på grejer och ränna runt så jag förstår verkligen dig. Kan du inte sätta upp lappar eller något vid lekplatser, där du föreslår en lekträff en dag i veckan? Hoppas det har löst sig lite i alla fall (det var ett tag sedan jag såg kommentaren). Kram Lisa

Svar: Vad gullig du är som tänker på mig. Jag var på babymassage i veckan och det var kul tyckte jag. Så någon aktivtet finns ju :)
Spanienfrugan

2012-10-18 @ 18:31:09
Lisa

Kan ju då berätta att jag också har en blogg, och inte bara är ett psyko som sitter och snokar på andras. /ovanstående

2012-10-18 @ 18:32:11
URL: http://lamadjur.blogg.se
Yohannas.se

Siiiiicket charmtroll, svårt att inte tycka om henne när hon ler sådär va? ;)

Svar: Haha, nej inte så svårt...;)
Spanienfrugan

2012-10-18 @ 21:16:38
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback