Premiärtur i åkpåse

2012-10-16 13:29:12

Nu är även vi rustade för höstkyla. En åkpåse till vagnen kom med posten från amazon igår. Jag var så nöjd över att ha hittat den fina röda åkpåsen i cherry blossomserien till rabatterat pris att jag bara var tvungen att slå till! 20% rabatt är inte fy skam ändå menar jag. Och påsen kunde inte kommit mer lägligt visade det sig. Igår kväll när vi gick ner på stan för att möta upp en kompis så hade vi futtiga 14 grader och det kändes lite allmänt ruggigt. Så då blev det premiärtur i åkpåse för Lia och det verkade hon uppskatta.


Hälsningar
Jenny - mammaliv i Nashville

Det verkar som vi följs åt i temperaturen ;)

2012-10-16 @ 15:46:23
URL: http://Jennybenny.se
Karolina, mamma till my <3

Så himla fin!! <3
Älskar när folk köper vagn/åkpåse i FÄRG! så himla mycket roligare än svart svart svart...

2012-10-16 @ 16:25:08
URL: http://lillamys.blogg.se
Mormor

Jättefin åkpåse men vi har beställt varmt väder till nästa vecka när vi kommer.

2012-10-16 @ 17:28:14

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback