Familjedejt

2012-10-06 09:36:04
Igår dejtade jag lilla familjen. Vi bytte det sedvanliga fredagsmyset hemma mot lite kvalitetstid på stan. Det var liksom inget tal om annat med sånt härligt väder som vi fick erfara igår. 25 grader varmt ännu vid 20:00 på kvällen och hela stan fyllde San Sebastians gator och torg för att passa på att njuta dem med. Solsäsongen börjar ju trots allt att gå mot sitt slut. Jag och Lia hade först någon timme för oss själva i butiker och på en bänk tittandes på folk. Sedan slöt hennes pappa upp efter jobbet och så blev det fredagsöl. Middag ute för damen, bus och charmuppvisning, bar(n)häng tihi, lammburgare framför en magnifik solnedgång och sedan en G&T när lillfisen tog sig en tupplur framåt sena kvällen. Så himla mysigt att bara umgås vi tre :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hälsningar
Karolina, mamma till My <3

Vad fina ni är och vad mysigt det lät!

2012-10-06 @ 10:09:28
URL: http://lillamys.blogg.se
Isa

Hon är ju så jäklans söööööt! =)

2012-10-06 @ 10:33:36
URL: http://www.sladdisa.wordpress.com
Mormor

Underbara bilder på er.

2012-10-06 @ 11:32:25
Cherie | Börja Spring

Vad söt hon är :)

2012-10-06 @ 12:19:54
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Sandra

Jag dör söthetsdöden av den sista bilden!! SÅ jäkla gullig!!! Mosters lilla älskling!! Snart kommer jag och busar och pussar!!

PS. Kan du lägga upp den sista bilden på er två i Dropboxen?

Svar: Skall bli underbart! Du är välkommen.Har lagt upp bilden nu :)
Spanienfrugan

2012-10-08 @ 12:30:28

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback