En storstädning senare

2012-10-12 14:04:41
Jag vet ärligt talat inte vad som hände här i förmiddags efter vår sena frukost men jäklar vilken eld i rumpan vi fick. Vi började storstäda hela lägenheten. Kök, badrum, rubbet fick sig ett rejält ansiktslyft. Nu luktar det svagt av rengöringsmedel i hela huset och jag känner mig nästan snurrig av hur fort det gick. Svisch bara så var det gjort. Nu väntar jag lite smått på att den lilla prinsessan skall vakna från sin skönhetsvila och så skall vi nog trolla fram lite lunch. Regnet verkar ha upphört så vi kanske beger oss ut en sväng sedan. Dagens mission måste i alla fall vara att få sett veckans avsnitt av de där giftiga Hollywoodfruarna. Giftiga för det är var dem verkligen är och giftiga för att man inte kan hålla sig ifrån programmet. Haha.
 
 
 
Lia busade med pappa i sängen imorse.

Hälsningar
Karolina, mamma till My <3

Vad härligt med nystädat innan helgen!
Och vilken underbar bild!

2012-10-12 @ 14:15:36
URL: http://lillamys.blogg.se
Lotta

Thihi.. Vilken liten sötnos hon är! Fortsatt trevlig helg på er! Här tar vi en riktig familjehelg då jag varit ensamstående i tio dgr då Tedi rest mkt och sen blev sjuk när han mellanlandade hemma.. Kram kram

2012-10-12 @ 20:38:50

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback