Äntligen en joggingtur igen

2012-10-06 15:00:00
 
 
Malligt nöjd över att i förmiddags gett mig ut på en joggingtur trots att det var sååå länge sedan sist. Jag kom ju igång lite smått med träningen igen under semestern i Sverige, sen kom vi hem till San Sebastian igen och det blev tvärstopp. Hittar inte tiden, hittar inte motivationen. Dessutom tränar ju Vasse galet mycket nu (typ 4 långpass i veckan) så när det väl finns tid över till mig att träna så är jag inte tankemässigt där liksom. Men ibland får man strunta i att man inte är taggad, eller vad det nu kan vara och bara köra på ändå. Annars blir det ju aldrig av!
 
Fast idag var jag sugen. Solen sken och det var ju som sagt så länge sedan sist. 5,5 km på 36 minuter blev det. Lite stopp vid rödljus och fototid inkluderat. Det var jag ändå nöjd med. Jag testade dessutom Runkeeper-appen för första gången. Sist i träningsvärlden med detta förmodligen....men jag har tänkt innan att det där är nog inget för mig. Fast det var ju skitbra! Blev så peppad när den där rösten talade om hur länge jag joggat, hur långt och i vilket tempo. Det och veckans digilista från P3 blev en skitbra kombo på turen. Och så utsikten såklart.
 
 
 

 

Hälsningar
AnnaMalin

Superduktiga du!! Skönt att lusten fanns där. Som du säger - svårt att tajma ibland. Ha lust för det när tiden väl kommer.

Kram till dig!

2012-10-06 @ 21:15:10
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Sandra R

Oj, vad trött jag blir. Ska nog smutta lite mera på min Cuba Libre och smaska i mig guacamole (med pekfingret). ;) Duktiga du! Vad bra med en peppande röst i lurarna och det är alltid trevligt med digilistan.

Svar: Låter inte så tokigt det! Guacemole är ju så gott.
Spanienfrugan

2012-10-06 @ 22:11:42
URL: http://jagarsandra.blogspot.com
Yohannas.se

Wow, klaaaart du ska vara mallig!!!

2012-10-07 @ 15:54:22
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
sofie mumsfillibaba

Bra jobbat! Jag sprang endel i somras och sen kom jag av mig. Nu har jag svårt att hitta både tid, ork och motivation. Men promenerar otroligt mycket på dagarna så helt stilla är jag inte. Men ibland vill man ju ha upp flåset lite extra. Går på yoga en gång i veckan. Bra för småbarnsmammor!!!

2012-10-07 @ 22:13:19
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback