I väntan på moster och två tanter

2012-11-01 07:46:50
 
 
Här sitter vi i köket och leker. Lia vaknade kl.06.30 idag efter att ha sovit sedan kl.19.30. Jätteduktigt har hon sovit  i sin säng och bara ätit sin nattflaska som vanligt. Nu verkar hon vara lika hypad som jag känner mig inför dagen. Jag menar vi har ju moster och två tanter på väg hit just i detta nu! Alla Lias mammas kompisar blev tanter i och med Lias nedkomst ;) Idag kommer Tant Kristin ifrån Köpenhamn och så Tant Malin ifrån Göteborg för en mysig tjejhelg tillsammans med min syster och oss då. Lias pappa skall ansvara för lilldockan medans mamma får mysa med sina goingar. Så skoj det skall bli att få hit dem, men skynda er hit nu!

Hälsningar
Morfar

Lia ser spänd ut inför besöket av moster och vänliga tanter ;-)

2012-11-01 @ 08:42:44
Jenny - mammaliv i Nashville

Vad roligt med syrran & väninnor på besök!! :) ni kommer ha det alldeles underbart är jag väldigt säker på.
Och alla Andrews vänner blev "uncle" efter August föddes ;) vet inte varför men så blidde det bara, haha

2012-11-01 @ 12:51:13
URL: http://Jennybenny.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback