Hungriga på helg

2012-11-24 09:00:00
 
Helg igen. Tjihoo!
Jag ser framför mig megamys (haha solsidan är bara för bra!) hela dagen. Dricka en massa gott kaffe, leka titt ut med Lia och bara umgås tillsammans hela lilla familjen. Vi skall laga hamburgare till lunch, jodå det bestämdes redan igår. Så oväntat att vi har menyn redo va? ;)
 
Sedan tror jag bestämt att vi skall ge oss ut på pepparkaksletarjakt med. Förra året hittade jag Mor Annas pepparkakor i en kaffebutik här och blev så lycklig. Jag hade gärna gått loss på ett sådant paket lagom till första advent även i år.

Hälsningar
karolina, mamma till My ♥

Helg är det bästa som finns, så familjen kan vara samlad :)

2012-11-24 @ 13:17:24
URL: http://lillamys.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback