Ännu ett lopp och en ny sejour hos matsällskapet

2012-11-25 08:50:00
 
Idag kör vi en söndagsfavorit i repris. Vasse skall springa ett lopp på 10km och efter det är vi medbjudna på lunch till det där trevliga matsällskapet igen. Ni vet där vi var sist och åt mat så det nästan sprutade ur öronen, pratade lustig engelskspanska och skickade en Lia laget runt vid bordet. Just dit skall vi idag igen.
 
Men först blir det alltså ännu ett lopp. Jag vet faktiskt inte riktigt vad som har hänt med min man den här hösten. Han radar upp lopp som den värste proffsatleten och smal som bara den har han blivit med. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det....haha. Nä, jag skojade bara. Det är såklart roligt. Så ja, idag skall jag och Lia agera första påhejare igen och dela ut bamsekramar vid målgången till en svettig man.
Vi börjar bli rätt bra på det tycker jag.
 
Extra roligt den här söndagen är att Vasse skall få vara med och laga mat i köket hos matsällskapet där kvinnor är portförbjudna. Yes, på riktigt portade. Vilket inte är så synd om oss alls faktiskt tycker jag. Då kan vi ju lugnt luta oss tillbaka och njuta av maten som männen lagat till medans vi pimlar vin.
Det kan jag lätt ta en söndag.

Hälsningar
johanna-tvillingmamma

Härliga söndag! Ha så roligt ikväll :-)

sv:han läser statsvetenskap, politisk kandidat :-)
kramar

2012-11-25 @ 11:35:20
URL: http://www.tvillingmamma.se
emma - mamma till olivia ❤

Åh, länge sedan jag kikade in här hos dig! :-) Vi kommenterade en hel del hos varandra när vi var gravida. Jag vet inte om du minns mig? Bloggade på emmaskoog.webblogg.se då :-)

Svar: Hej!Jag minns din blogg :)
Kul att du kollade in här igen. Hoppas att du njuter av din goa tjej du med.
Spanienfrugan

2012-11-25 @ 12:18:30
URL: http://emmama.webblogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback