Regn och rusk

2012-05-21 13:30:00


Idag har vi regn och rusk utanför fönstret. Inget vidare alltså. Dock var det väntat då jag haft koll på väderleksrapporten det senaste, så idag är planen att hålla oss innanför hemmets fyra väggar. Lia och jag myser i sängen (läs hon pruttar och jag redigerar foton). Vi inledde nämligen förmiddagen med en liten fotosession här i sängen och sedan blev den lilla modellen så trött att hon var tvungen att ta en förmiddagslur på tre timmar. Jag fick väcka henne kl.12.00 för då hade hon inte ätit sen klockan 08.00 i morse. Lilla sömntutan där. Skönt med en stilla dag här hemma faktiskt. Det är måndag och veckan har ju bara börjat så varför jäkta? Simma lugnt där ute vad än ni har för er. Jag är säker på att mycket av era måsten kan vänta tills imorgon.

Hälsningar
Jenny - mammaliv i Nashville

Det låter som en alldeles perfekt Måndag!

2012-05-21 @ 14:55:47
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Malin

Ombytta roller! Idag är det vi i och omkring Göteborg som har nästan 30 grader varmt och sol. Heja sommaren! :)

2012-05-21 @ 16:28:38
Isa

Det tar på krafterna att posera vettu! =) Vi har högsommarvärme just nu, går knappt att va ute.

2012-05-21 @ 17:17:37
URL: http://sladdisa.wordpress.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback