Godmorgon säger Fru Stök

2012-05-27 09:40:00


Godmorgon. Imorse när jag öppnade garderoben för att klä mig så möttes jag av denna syn. Det är oreda till max i garderoben just nu. Som vanligt skyller jag på alldeles för mycket kläder och på tok för lite plats som gör att fint vikta högar håller sig max en vecka. Och så skyller jag kanske lite med på att man stundom har en arg bebis som pockar på uppmärksamheten när man byter om, och då blir det lätt att kläderna bara kastas in. Yeah, yeah...fast helt ärligt var jag lika slarvig innan Lia kom, så jag kan nog egentligen inte skylla på henne. Jag är helt enkelt en Fru Stök när det kommer till ordning i garderoben, skåp m.m. Men kanske kan garderoben få sig ett lyft nästa vecka när Lias mormor och morfar kommit? Då finns det nog tid för lite småprojekt medans det bebisgullas i vardagsrummet ;)

Hälsningar
kiwiberries

det blir lätt stökigt i garderoberna hos oss också, dock inte bland mina kläder men allt annat! då och då städas det, men det går alltid tillbaka till stök tyvärr.

2012-05-27 @ 10:22:51
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Isa

Min klädkammare ser nästan identisk ut. Men det är ju en hel klädkammare!! Som man måste gå in i. Det ser ut som fan! :( Vetitusan när jag ska få tid till den. :)



Men som du säger. Ungen gapar då slänger man in grejerna :)

2012-05-27 @ 11:09:06
URL: http://sladdisa.wordpress.com
Sandra

Det är samma hos oss;) jag är förskräcklig när det kommer till ordning i skåp och lådor. Men men ;)

2012-05-28 @ 11:00:08
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback