Två omgångar besök idag, en social vecka på schemat!

2012-03-13 12:30:00


Idag skall vi ha besök två gånger om i vita villan här i Partille. Först kommer min goa vän Erica hit. Jag har planerat att bjuda henne på frallor med tillbehör och hon har lovat att ta med fika. Eftersom vädret är strålande även idag så tar vi nog en promenad runt i omgivningarna här med innan jag skall köra henne till ett möte hon har i eftermiddag. Vi har inte setts på jättelänge och hon har bott i L.A ett bra tag så det skall bli fantastiskt roligt att ses!

Till kvällen sedan kommer min kusin och hennes sambo på middag. Kusinen är också gravid och väntar smått i juli så det skall bli roligt att gravidtjitttjatta lite och umgås. Jag skall fixa till en stor kycklingsallad till middag och hoppas att det skall smaka. Så här ser förövrigt veckans dagar ut i stort sätt. Vara social står överst på schemat och ofta blir det en date på dagen och sedan en till date på kvällen. Lite hektiskt, men samtidigt så roligt att träffa alla fina vänner och familjen med. Där emellan gör jag faktiskt inte så fasligt mycket, så jag har ju tid för återhämtning med...eller borde i alla fall ha. Idag känner jag mig rätt trött faktiskt, så nu blir det nog en powernap innan Erica kommer.


Hälsningar
Jenny - mammaliv i New York

Det låter som du har det alldeles underbart där hemma :)

2012-03-13 @ 15:49:23
URL: http://jennybenny.blogg.se/
AnnaMalin

Härligt det låter, att träffa massa vänner och familjen! :-)

2012-03-13 @ 16:35:59
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Emmy

Förstår att det känns långt bort med snö :-P

Här känns det långt bort med vår ;-)

Men den kommer väl till maj lr nåt.. hehe



SÅ härligt med gravidmagar x2 :-) Det fanns inget bättre än å träffa andra gravida så man bara fick prta och nojja och berätta om allt ditt och datt, nu är det iof lika dant när bebisen väl är ute :-)

2012-03-13 @ 17:38:45
URL: http://bemlan.blogg.se/
Nina

Vad kul med en massa vänner och besök! Och det ÄR kul att få prata om sin graviditet. Och man ska vila så mycket som möjligt. Helst ska man äta praliner också!

2012-03-13 @ 21:24:13
URL: http://denvassastekniven.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback