Dimhöljd stad, men nu blir det picknick!

2012-03-02 13:15:43


I förmiddags så trodde jag på allvar att den här tjocka dimman, som låg som ett täcke över hela staden, skulle sätta käppar i hjulet för mina mysiga lunchplaner idag. Fast nu verkar det ha klarnat upp och väderleken håller vad som utlovats. 16 grader och sol innebär utomhuslunch med fina mannen idag.

Jag har precis fixat till två stora tonfiskbaguetter, packat ner en kall öl till Vasse och en läsk till mig. Lite frukt och ett nygräddat bakverk från bageriet på det och jag anar en verkligt förstklassig picknicklunch. Den första för året! Vilket underbart sätt att runda av veckan på :) Lite vårkänslor i kroppen och en redan puttrande Boeuf Bourguignon på spisen till kvällens fredagsmys känns ypperligt. Det är fredag och vi njuter i fulla drag.

Hälsningar
Charlotta

Men gud vad ni verkar äta gott hela tiden, jag blir alltid hungrig när jag läser din blogg!! ;)

2012-03-02 @ 14:57:59
URL: http://bagarebebis.blogspot.com/
johanna-blivande tvillingmamma

men åh vad härligt!! visserligen sitter jag på balkongen och äter prinsesstårta men ordet picknick och dom där fina +graderna ni har får mig nästan att vilja byta!

ha en fin helg! kram/johanna

2012-03-02 @ 15:42:37
URL: http://www.tvillingmamma.se
Jenny - mammaliv i New York

Ni lever så gott & verkar så lyckliga. Det är väldigt fint att läsa!

2012-03-02 @ 15:43:45
URL: http://jennybenny.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback