Kvalitetstid innebär Pyjamasparty

2012-03-17 09:30:00

 

Idag har jag vigt hela dagen och natten åt den här lilla ärtan. Vi skall ha pyjamasparty hemma i hennes härliga lägenhet i Linné och jag ser barnsligt mycket fram emot detta. Finns det nåt roligare än att spendera en helkväll i soffan tillsammans med en riktigt god vän, smarrig mat, en film och bara tjöta skit tills natten blir sen? Nä, jag tror inte det. Vi börjar med att promenera hem till några kära vänner som bor i närheten för att inspektera deras nya lägenhet och så skall vi äta lunch med dem där. Sedan får vi se vad vi hittar på under eftermiddagen innan vi hittar in under den där filten i soffan. Det blir sann kvalitetstid i Göteborg idag med andra ord.


Hälsningar
AnnaMalin

Vad mysigt!! :-)

2012-03-17 @ 12:01:43
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Lisa

Låter som en super dag!

2012-03-17 @ 15:22:34
URL: http://lisajadeholt.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback