Allt smakar bättre utomhus

2012-03-24 09:15:00



Att ta med frukosten ut igår visade sig vara ett riktigt genidrag. Eftersom solen sken så fint så ville vi inte förspilla för mycket tid hemma i lägenheten. Därför packade vi en kylväska full med croissanter, kokt ägg, färsk frukt, baguette, juice och några kalla öl innan vi gav oss iväg. En mysig promenad längs med strandpromenaden och så var vi framme vid favoritparken, Miramar. Där bredde vi ut får filt, lapade sol, åt för glatta livet och var mycket nöjda med vårt val av frukostmatsal för dagen. Man borde baske mig äta utomhus oftare för allt smakar ju så mycket godare då!











Hälsningar
VERONICA

Så mysigt med frukost i parken :)Här blev det skotertur och hamburgergrillning i skogen. Inte helt fel det heller ;)

2012-03-24 @ 11:51:33
URL: http://missboholm.se

Den crossianten med all choklad kunde jag tänkt mig!

/ Mamma

2012-03-24 @ 14:06:56
Ina

Gud vilken härlig frukost utflykt ni hade!!!

2012-03-25 @ 09:21:44
jenny

men åh nu blev jag ju inte mindre avis hihi

ser alldeles alldeles underbart ut.

2012-03-26 @ 09:29:42
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback