Planering blev det idag

2012-06-24 17:07:59
Äntligen har vi fått i oss lite mat här hemma. God kycklingsallad blev det med, om än aningens sent eftersom dagen har gått åt till planerande. Vi har nu i alla fall fått bokat både tåg och hotell till Madridresan på torsdag. Gud, sån tid sånt där kan ta när man skall klura ut vart som är bäst att bo, hitta något till bra pris och sedan skall ju såklart alltid de där internetsidorna tjorva sig precis när man är redo att boka osv. Suck och Puh. Skönt att ha det avklarat nu i alla fall. Nu kan vi checka av de punkterna på den där listan av saker att göra som ständigt cirkulerar i mitt huvud. Ute skiner solen, men den har vi inte haft tid för ännu idag...kanske kan det bli en kvällstur i friska luften ändå?

 

Hälsningar
Jenny - mammaliv i Nashville

Planering av resa är det tråkigaste som finns! Det finns så mycket att välja på. Och olika priset på olika hemsidor. Puh! Skönt att ni kan bocka av dt från attgöra-listan!
Och jag såg att ni ska få värmebölja på resan. Hua.. Det är inte så skoj, men det går!

2012-06-24 @ 19:56:49
URL: http://jennybenny.blogg.se
Anonym

Madrid är fantastico sep-maj sen ska man hålla sig därifrån. Men både Jonas och jag har ju bott där o tycker att det är en grym stad! Om vädret tillåter er att gå ut tipsar jag om gaykvarteren chueca som är softa o har schyssta barer. Eller området la latina där jag bodde. Där finns även den berömda marknaden el rastro.

2012-06-24 @ 21:01:20

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback