På stan med goingarna

2012-06-16 14:25:15
Efter en mycket trevlig pintxosrunda i gårkväll tillsammans med våra vänner som idag åker tillbaka till Sverige, så började vi denna lördag med brunch på en uteservering. Lite småkyligt i skuggan var det men så fort man kom ut i solen igen så kändes det skönt. Sedan kollade vi lite i Vasses favoritklädbutik, satt en stund i en park, handlade mat och sa hej till våra vänner på frisörsalongen. Nu är vi tillbaka hemma i soffan igen och slappar. Jag njuter verkligen av att ha båda mina goingar hemma idag. Det är så skönt när man är två om Lia och man kan glädjas åt hennes små nycker och framsteg tillsammans. Nu skall vi fortsätta av fira helg :)


Hälsningar
Jenna

I wish! Nej, tar jag bilder själv ställer jag kameran på en hylla eller liknande men det är lätt att det blir så suddiga bilder då så jag har faktiskt beställt hem en fjärrkontroll så hoppas jag det ska bli bättre! :) I will let you know! cad har ni för en kamera?
Jag har en sambo som är så dålig på att ta kort att det är inte klokt, det blir mest bilder på honom och barnen för det är jag som springer runt med kameran dagarna i ända, tycker det är så kul!

2012-06-16 @ 16:04:53
URL: http://onlymama.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback