Nappen sitter där, tjohoo!

2012-07-19 12:18:28

Just det, jag glömde säga med att besöket på sjukhuset resulterade i att Lia numera tar napp också! Som vi har trugat och pockat med de där napparna, men nej nej. Ingen napp. Så nör jag lämnar rummet en stund och låter en sköterska vakta Lia, så kommer jag sedan tillbaka och finner henne med en napp i munnen. Helt otroligt! Vet inte om sköterskan hade några magiska trix för sig eller om det berodde på att Lias favorithand att suga på var inlindad med gasbinda? Kanske dög nappen plötsligt då? Nu har Emil tagit med två MAM-nappar från Sverige med så får vi väl se vad hon gillar dem. Den hon tog nu var en vanlig Esska-napp från Ullared :) Det gör ju inget om hon gillar de billigare napparna eftersom man väl lär köpa ett par framöver, hehe.


Hälsningar
Sandra

Haha, hon är väl för rolig. Men skönt att hon nu verkar vilja ha napp ändå. Hoppas hon blir frisk och mår bättre snart!! Moster längtar efter henne!!!!

2012-07-19 @ 14:19:24
URL: http://parole.blogg.se
Yohanna

Esska är ju suuuperbra. Massera i handflatan, på kindbenet eller under foten brukar hjälpa - kanske gjorde hon det :) haha.. Magiskt! Frågade du inte??!! Ja det går åt lite nappar, framför allt eftersom man slarvar bort dem ;)

2012-07-19 @ 18:42:33
URL: http://maiplu.se
Thérese Hult

Men ååååååhhh! Vilken liten goding ni har fått! Helt perfekt ju! Jättegrattis! Och vilket ljuvligt namn!

Har ju glömt av va din blogg heter i typ 1 år men så träffade jag Malin i veckan som fick påminna mig.
Hoppas att ni mår bra (Förutom senaste sjukhusvistelsen). Ni ser helt fantastiska ut!

Nu måste jag läsa ikapp mig om bebis och graviditeten.
Kram på dig sköna böna!

2012-07-19 @ 19:58:27
sofie mumsfillibaba

Stackars liten! Inte kul att vara sjuk när man är så liten!
Jag var lite motståndare till napp i början men O var så "tuttig" så när de föreslog det på BVC kände jag att det var värt att testa. Han hade napp i fyra månader, tills han fick tänder. Sen ville han inte ha. Vi har precis fått honom att dricka ur flaska igen. Saknar napp ibland bara, när han är trött och gnällig.

2012-07-19 @ 21:15:37
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
maria

Vilken liten goding!

2012-07-19 @ 22:55:34
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback