Ikväll slipper vi kocka i köket

2012-07-05 18:57:05
 
Ikväll fyller en kompis till oss år och han har styrt upp ett väldigt spontant födelsedagsfirande hemma hos honom. Perfekt då jag ännu inte hade hunnit bestämma dagens middag i eftermiddags när han ringde och bjöd in :) Nu skall jag bara få Lia med på noterna och så är planen att knalla iväg snarast. Vasse skulle åka direkt från jobbet dit och hjälpa honom att handla. Undra vad de har hittat på för smarrigt i matväg. Magen kurrar allt lite här...godkväll säger vi då.

Hälsningar
Sandra

Läser ikapp efter semester. Villken härlig resa ni gjorde och vad stor och fin lillan är! Kul att följa er. Kram!

2012-07-05 @ 19:38:10
Sandra

Läser ikapp efter semester. Villken härlig resa ni gjorde och vad stor och fin lillan är! Kul att följa er. Kram!

2012-07-05 @ 19:38:11
Sofie

Perfekt att bli bortbjuden då inspirationen i ens eget kök är lite halvbra! Och allt kul så klart att umgås med vänner en spontan kväll!

2012-07-05 @ 22:22:40
URL: http://blomstertappan.blogg.se
kiwiberries

kul att träffa vänner! jag älskar att spontan planera, men det är svårt när de flesta ofta har mycket för mycket för sig eller svårt att ta sig..

2012-07-05 @ 23:48:25
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Therese

Så fina ni är och skönt att slippa köket. Hoppas ni hade en riktigt fin kväll! kram

Svar: Tack! Nu blev det ju dessvärre inget med det firandet. Men, men vi tar det nästa gång :)
Spanienfrugan

2012-07-06 @ 11:10:27
URL: http://sailorswife.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback