I väntan på brödet

2012-07-15 09:58:04
Söndag och jag har just skickat ner Vasse till bageriet  för att handla bröd till frukosten. Lia har somnat om och ligger ligger och myser med hennes gossefilt som vi nu jobbar på att hon skall ta till sig. Det här med napp har ju inte gått så bra, så vi tänkte att en gossefilt kanske kunde fungera när hon skall sova? Idag blir hon 12 veckor det lilla livet, vi får väl se hur detta skall firas. Vi börjar nog med en stadig frukost i alla fall efter en lång och trevlig gårkväll med besök och vin här hemma :)
 
 

Hälsningar
Jenna

Underbar bild på 12 veckors tjejen! Haha när jag läste rubriken trodde jag du bakat eget bröd och väntade på att det skulle bli klart ;)

Svar: Nja, riktigt så hurtig och duktig var jag inte. Känns inte värt det när man har nybakt bröd från ett bageri tvärs över gatan!
Spanienfrugan

2012-07-15 @ 18:32:17
URL: http://onlymama.blogg.se
Lina- mamma till Gustav

Redan 12 veckor? Gud vad tiden går fort!
Gosefilt/snuttefilt är en bra grej. Gustav har en blå snuttekanin med långa öron som han alltid går rundor med. Den har han haft sen han var några månader :) det positiva är att dom blir lugna och kommer till ro när dom får den. Nackdelen när den ska va med överallt är att den lätt kommer bort och man får panik när man inte hittar den haha ;)

Svar: Mm, det är väl risken sedan...att den skulle försvinna! :)
Spanienfrugan

2012-07-15 @ 21:06:33
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com
Karin Högberg

Så fin!

2012-07-15 @ 21:24:47
URL: http://Trattoria.nu

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback