Att ha något klart i alla fall

2012-07-10 09:34:00
 
 
Ja, som jag skrev innan idag så rusar tiden förbi med mycket kvar att göra. Den 26 augusti skall Lia döpas och inbjudningar har nu gått ut till vår släkt och lite vänner. Dessutom har jag lyckats att hitta en klänning att ha på mig till denna dag och det känner jag mig fasligt nöjd med att ha avklarat redan. Hurra! Jag har ingen större lust att ge mig ut och panikshoppa något varken här innan vi åker eller när vi väl kommit till Sverige. Men så förra veckan när jag och Lia var på stan och köpte smink så slank jag in på NAF NAF i 5 minuter då de hade 60% rea. Där sprang jag alltså på den här gröna klänningen som jag nu köpt. Lia hade jag i baby björnen så jag bara höll upp klänningen framför mig och tänkte att den blir nog bra. Självklart hörde jag mig för om öppet köp och byte, och det var inga problem, så jag slog till. Den satt som en smäck visade det sig senare samma kväll. Bra längd, kul färg, bra pris och amningsvänlig. Jackpot! Nu skall vi bara fixa klänningx2 till lilltösen med så är vi snart lite mer i fas. Dopklänning måste hon ju ha såklart och sedan något att svida om till efteråt när hon världsvant skall vandra från famn till famn som en primadonna på efterfesten, förlåt doplunchen ;)
 

Hälsningar
linnéa

Hej! Försökt läsa på din blogg för att förstå hur det kommer sig att ni bor i spanien, var det något jobb som lockade för dig eller din man? :)

Svar: Hej!Det har jag skivit lite om här om du vill läsa:
http://spanienfrugan.blogg.se/2012/june/min-man-ickespanjoren.html
Kram
Spanienfrugan

2012-07-10 @ 10:07:16
URL: http://flyfranallt.blogg.se
Nathalie - Mamma till Melina

Vad mysigt med dop! =)

2012-07-10 @ 10:34:51
URL: http://nathalier.blogg.se
Lisa

Härligt , färgen ser jätte läcker ut!

2012-07-10 @ 11:59:44
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Marre

Man brukar kunna låna dopklänning av församlingen om man vill. Vi har en som gått i släkten i många år och det är ju speciellt i sig. Men om ni inte har lust att lägga ut pengar på det så kan man nog låna.

Svar: Jasså? Du skall jag kolla upp det Tack för tipset!
Spanienfrugan

2012-07-10 @ 14:52:11

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback