På spansk mark igen

2012-01-16 09:54:26

 

Då var man framme och hunnit landa lite hemma i San Sebastian igen. Resan gick bra men det kändes som en lång dag på resande fot. Däför var det obeskrivligt skönt att igårkväll få komma hem till en nystädad lägenhet, kramgo man, färdiga chorizotacos och handskalade apelsiner samt granatäpple färdigt i kylen. Vasse han kan han!

 

 

I morse vart det dock ingen sovmorgon. Jag klev upp strax efter sju, duschade, åt frukost och knatade sedan iväg till läkaren. Hade en bokad tid sedan innan jul, så det var bara ett rutinbesök. Allt såg bra ut och de verkar nöjda med mitt blodtryck, min vikt, mina prover och allmänna tillstånd. Spanskan gick också rätt bra tycker jag för att ha legat vilande en månad nu när man varit i Sverige. Det måste ju betyda att man faktiskt lärt sig något som fastnat också! Nu skall jag inte tillbaka dit igen förrens om tre veckor då jag skall träffa barnmorskan igen.


Hälsningar
Emma

Hihi tack!



Ok måste vara spännande att bo i ett annat land och föda där sen :)?

2012-01-16 @ 10:41:44
URL: http://princessemma.blogg.se/
Sandra- Med Bebis I Magen

SV

jaa de ska bli riktigt kul :D

2012-01-16 @ 10:54:24
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Linnéa

Härligt att besöket hos doktorn gick bra :) har ni fler ultraljud innan förlossningen? Jag gjorde mitt sista dagen då jag var beräknad att föda, för att se att allt såg okej ut. Dom sa att moderkakan kunde 'bli gammal' om jag gick för långt över tiden och dom ville bara kolla att allt såg okej ut. Inget mig emot, jag fick ju se min bebis igen! :)

2012-01-16 @ 20:06:53
URL: http://linneaturner.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback