Jäkla ruskväder!

2012-01-12 11:24:13


Idag känns det inte helt fel att veta att man på söndag sitter på ett plan till Spanien. Helt ärligt, vad är det för jäkla väder som Göteborg bjuder på idag? Jag tackar min lyckliga stjärna för att andan föll på mig att gå ut och traska i skog och mark igår när solen sken. Idag skulle jag inte gå ut utan sydväst, regnkläder och lårhöga gummistövlar, känns det som. Om jag nu måste sticka ut näsan utanför ytterdörren alltså. Snart kommer min far hem för att äta lunch med mig. Mycket passande så finns soppa kvar från gårdagens soppkok att ackompanjera detta ruskväder! Nu tar jag en kopp te och kurar upp mig i soffan med en filt ett tag. Måste samla kraft och mod till kvällen då jag faktiskt måste sticka ut näsan ur huset. Det vankas tjejmiddag på turkisk restaurang i stan.

Hälsningar
Idah

svar: Mysigt:D den 17 har vi men jag dette tusan för jag har aldrig haft en så lång mens någon gång. Har aldrig haft ens en normal lång mens:P men ja, vi får väl se när den hade tänkt titta ut:)



Jag tänkte lite ska du föda i spanien eller i sverige lite nyfiken :D

2012-01-12 @ 13:24:11
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/
Jenna

kika gärna in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden innan den avslutas på söndag! kram på dig

2012-01-12 @ 17:38:01
URL: http://elisabett.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback