Gravidmassage väntar en shoppingmarodör

2012-01-10 09:00:00


Idag var det inga problem att skutta upp ur sängen må ni tro, trötta ben och stumma vader till trots från ett lyckat Ullaredsmaratonet igår. För idag väntar mig vad jag hoppas blir en helt ljuvlig gravidmassage! Det är min julklapp från Vasse och jag har längtat som bara den efter detta sedan jag bokade tid i början av december. Gildaskolan på Avenyn är det som jag skall besöka i eftermiddag och dem har elevbehandlingar inom det mesta som rör skönhet och välbefinnande till förmånliga priser.

Jag tycker att det är ett riktigt bra ställe om man vill ha lite budgetlyxig omvårdnad av kropp och själ emellanåt. Plus i kanten också för deras onlinebokningssystem! Men Gildaskolan är inget för pryda damer och herrar, för det är många som får behandlingar av olika elever i samma rum. Visst, de försöker skyla dig med en handduk när du byter om, men jag tror i ärlighetens namn inte att dem täcker särskilt mycket. Tur då att man inte har några problem med att flasha lite hud :)

Gravidmassage har jag såklart aldrig testat innan så det skall bli spännande. På deras hemsida beskrivs behandlingen som "En skön och välgörande kropps- och ansiktsmassage med renande mandelolja och stärkande grön avokado-olja". Låter som en dröm tycker jag!

Den senaste veckan har jag till och från känt av någon typ av muskelspänning eller kanske en nerv i kläm ganska högt upp på högersida av ryggen. Det hade ju varit fantastiskt om de kunde göra nåt åt det, men mest av allt ser jag såklart bara fram emot att få lite avslappning i hela kroppen. Tack min goa man för denna julklapp!

Hälsningar
Sara *SARASDIARY* Gravid v.25

Tack så mycket! Vad snäll du är.



Ååå gravid massage, det lät inte helt fel. Jag har tänkt att spara ihop lite så jag kan lyxa till det lite på sluttampen med fotvård,pedikyr, gravidmassage osv :-) Sen kommer det nog dröjja tills man gör någontin för sig själv.



Kram

2012-01-10 @ 09:26:41
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

åh vad skönt med en massage! speciellt när man är gravid :)

2012-01-10 @ 10:02:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback