Som en lätt lastbil med släp

2012-12-04 15:34:42
 
När jag promenerade hem från mataffären idag så kunde jag svära på att vår barnvagn förvandlats till en lätt lastbil(vagn) med släp. Åtminstonde kändes det så när jag i frisk vind försökte att ratta hem hela ekipaget.
 
Vagnen verkade hur lång som helst med toapappret på handtaget och sedan paraplyt som stack fram i fören. Men då det regnat värre än värst de senaste dagarna, så även i morse, så vågade jag inte gå hemifrån utan både regnskydd och paraply. Även fast det inte regnade för stunden. Lia såg jag knappt men hon sa inte mycket så hon var nog nöjd.
 
Det bästa med att ha rattat hem en lätt lastbil med släp är i alla fall att det nu finns proviant så att det förslår. Och det är helt lysande det eftersom öppettiderna under kommande långhelg är lite si så där.
Mest sådär faktiskt.

Hälsningar
Yohannas.se

Hahahaha.. här snackar vi packåsna :)

2012-12-05 @ 08:01:55
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback