Shoppat var det här

2012-12-01 18:28:00
 
Vilka shoppingproffs vi varit idag.
Vi gick en tur ner på stan för att spana lite på julklappar och köpa strumpor till lilla tjejen som har fötter som växer som ogräs. Hem kom vi visserligen med strumpor till Lia, men också med en del julklappar....till oss själva tydligen.
Oj, vad vi måste ha varit snälla i år ;)
 
Vasse var värst och fick köpt mycket fint. Däribland väldigt snygga vinterboots! Jag fick mig ett par läckra mossgröna byxor med gulddetaljer och Lia en ny mössa med sköna öronflärpar på.
Något för alla helt enkelt.
 
Innan vi gick hem pep vi in på en bar och tog oss en shoppingöl. Till det en liten pintxo. Sen blev Lia trött. Nu har vi börjat lördagskvällen med bad för Lias del. Detta var typ nödvändigt eftersom hon fick lov att äta sin middag själv med sked och händer. Kladdigt värre, men så kul verkade hon tycka. Snart skall vi börja med chorizotacosen som vi tänkt äta sedan när jag skall slå mannen i vår interna På Spåret-kamp.
 
Lördagkväll alltså. Sköööööönt.
 
 
 

Hälsningar
Erica

Mysigt!

Åh, kan du inte lägga ut receptet på chorizotacos? Det låter så himla gott!

2012-12-01 @ 19:21:18
Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Låter som en jätteskön dag!

2012-12-01 @ 19:26:05
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback