Mer av mig i dig

2012-12-05 15:43:00
Nu börjar till och med jag tycka att Lia är bra lik mig.
Det har kommit mer och mer nu på senaste tiden i takt med att hon lever upp ordentligt, har roliga miner för sig och skrattar. Då när ögen glittrar och hon är lite extrabusig så kan jag verkligen spegla mig i henne.
Vilken konstig och underbar känsla att se sig själv i någon annan.
 

 
 

Hälsningar
Sara Björk

Såå söt!!

2012-12-05 @ 19:41:23
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
jenny - mammaliv i nashville

Altså hon är ju tokigt söt!!
Och verkligen lik dig! :)

Svar: Thih, ja hon är visst det :)
Spanienfrugan

2012-12-05 @ 20:31:18
URL: http://jennybenny.se
Madeléne

Tänkte, innan det blir för sent, att lämna en liten rad. Jag snubblade över din blogg under min graviditet, jag tyckte att det var roligt att följa någon som också var gravid i ungefär samma månad. Om jag minns rätt är din Lia några veckor äldre än min Livia och det har varit så kul att se skillnader och likheter i deras utveckling. Sen så skriver du på ett roligt och medryckande sätt också :). När du skrev att du eventuellt skulle sluta blogga när ni flyttar tillbaka till Sverige så kände jag att jag var tvungen att skriva en komentar och säga att jag hoppas att du inte slutar. Jag vill gärna läsa mer om din vardag med Lia.
//Madde

Svar: Tack vilken fin kommentar du lämnat. Det värmer att höra att du vill att jag skall fortsätta att blogga :) Så härligt med att du har en fin liten tjej som är näsan lika gammal.
Spanienfrugan

2012-12-05 @ 20:31:19
Bönis

Sötisen! Så mycket hår hon har! När hon kommer hem ska moster sätta göra små tofsar på hennes huvud! :)

Svar: hihi, det får hon väl göra om hon vill ;)
Spanienfrugan

2012-12-06 @ 09:22:26

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback