Vi gjorde Ullared idag

2012-08-07 22:29:33

Väldigt goda gammaldags cocosbollar får avsluta den här dagen som varit till belåtenhet den med. Bara härliga dagar just nu såklart när man har kvalitetstid med familjen :). I eftermiddags gjorde jag och mamma Ullared i fyra timmar. Ett måste när man är på Sverigebesök tycker jag, särskilt som det bara tar 30min att köra dit från sommarstugan. Det blev massa nytt till Liabus så som bodys och pyjamas i strl68-74 (inför hösten), badbalja hit till landet, dregglisar, pipmugg, napp med fruktnät, täcke m.m Själv fick jag mig en ny mascara, en pincett och ett brunt skärp. Haha, snedfördelat? Det är nya shoppingtider här ;)


Hälsningar
Ellinor

Haha, det är klart att ett Sverigebesök kräver ett besök även på Ullared - perfekt när man har smått dessutom, finns ju massor till dem där!
Hoppas att ni mår gott och har det bra i Sverige.
Kram

2012-08-08 @ 08:53:56
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
marthina

Köpte en likadan pyjamas som Lia har till min Ludvig.. fanns ju massor med fint. såg även den där nappen med nät. verkar vara poppis?

Svar: Ja, vi köpte med en sån napp för att testa sen :)
Spanienfrugan

2012-08-08 @ 12:18:11

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback