Redan lite nervös

2012-08-21 10:48:18

Nu har vi fått bokat flygbiljetter då äntligen. Jag har dragit ut på det eftersom jag inte kunnat bestämma mig när jag vill åka hem till jul igen. Returbiljetten blir nämligen använd först till julen, den 14 dec kommer jag och Lia till Göteborg. Hennes pappa kommer veckan efter, några dagar innan julafton. Det innebär att jag får flyga själv med lilltjejen då och det är jag redan lite nervös över. Men det gick ju bra denna gången så varför skulle det inte göra det nästa gång? Då är hon 8 månader och jag vet inte om det gör att det blir lättare eller svårare att flyga med henne, men det lär vi ju bli varse om ;)
I Sverige den här gången stannar vi till den 10 september. Massa tid kvar alltså, jehoo!


Hälsningar
Therese

Det kommer nog gå bra, personalen brukar vara hjälpsamma, det är ju inte någon lång resa i alla fall. Vi får hoppas att lillan inte börjat krypa det kan ju göra så de vill röra sig mer, MEN vi åkte ju til Thailand med Hugo som går... så det funkade ju. Kommer gå bra! kram

Svar: Tack, ja det kommer säkert att gå fint :)
Spanienfrugan

2012-08-21 @ 10:55:47
URL: http://sailorswife.se
Anna-Mamma och Socionom

Söt hon är lillgumman!:) Kul att se fram emot en till trip till Sverige:) Kram

2012-08-21 @ 14:57:25
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Caroline - Under mina lockar

Det blir lättare! Jag har i och för sig inte flugit alls med lilltösen, men allt annat har blivit så mkt enklare nu när hon snart är 8 månader. :)

2012-08-24 @ 12:01:16
URL: http://underminalockar.wordpress.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback