Morgongos

2012-08-18 09:59:00
Regnet strilar ner utanför fönstret och jag sitter i köket i huset i Göteborg med en bebis som sömnvägrar denna förmiddag. Jag tror hon är extra busig idag när hon vet att hennes pappa inte är hemma på hela dagen ;) Han har vi nämligen lämnat av i stan tidigt i morse för att han skall gå på svensexa hela dagen. Men lite morgongos i sängen han vi ändå med i morse jag och Lia innan det var dags att hoppa i jeansen och köra till stan. Jag tycker att det blev så sköna ögonblicksbilder där i sängen så dem delar jag med mig av, även om de kanske inte var av bästa kvalité. Nu skall här förberedas för sysslingbesök. Vi hörs senare.
 

Hälsningar
Emma

Vilken söt pyjamas:-) var har du köpt den?:-)

Svar: Vill minnas att det är Ullared :)
Spanienfrugan

2012-08-18 @ 10:24:27
URL: http://LillaEllaBella.webblogg.se
kiwiberries

länge sen jag var här, oo så stor hon blivit! <3

Svar: Jajamen hon växer på bra tjejen!
Spanienfrugan

2012-08-19 @ 08:00:30
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback