Gourmet Korv

2012-08-23 17:40:00
Gourmet Korv heter en fantastisk liten koveria som ligger precis vid Grönsakstorget i Göteborg. De säljer bara högklassig korv med härliga tillbehör som potatissallader, mos och diverse toppings. Som en lyxig variant på en korvkiosk liksom, för gourmander alltså. Där åt vi lunch med Christopher igår efter att ha pratat om att gå dit tillsammans sedan i påskas. Jag åt en tjockare lammchorizokorv toppad med dijonsenap och killarna tog en tjockare tyskkorv. Gott som bara den var det så om man uppskattar en köttig, välkryddad korv så vet man vart man skall gå i Göteborg.
 
 
 
 
 
 
 

Hälsningar
Jenny - mammaliv I Nashville

Jag har hört otroligt mycket bra om den där korverian! Måste testa nästa gång jag landar i Sverige! :)

2012-08-23 @ 19:15:47
URL: http://jennybenny.se
Camilla- mamma till Isabella

Hej!! Gourmet Korv har även öppnat i nordstan för den som hellre vill gå dit. :)

Svar: Jaha, där ser man :)
Spanienfrugan

2012-08-23 @ 19:44:14
URL: http://Http://millag.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback