Det kliar lite och stark nacke

2012-08-11 10:36:31

Imon blir Liadarling 16 veckor gammal och det är dags att sjunga en trudelutt för henne igen. Det gör vi varje söndag för att fira att hon blivit ännu lite äldre. En fin tradition tycker jag. Vi får väl se hur länge den håller i sig ;). Vi köpte två bitleksaker till henne i förra veckan, då det verkar som det börjat klia lite i munnen. Speciellt den ena, formad som en hand, gillade hon mycket. Hon har blivit riktigt stark i nacken med så nu är det ingen tvekan om att hon kan åka framåtvänd i bärselen. Även på mage trivs hon bättre och bättre, vilket hon avskytt innan. Det märks alltså tydligt att hon växer och utvecklas mycket nu. Så himla kul att se!


Hälsningar
Yohanna i Las Palmas

Herre gud 16 veckor, say no more...
Grattis!

Nu ska jag ta och leta pa ett recept jag sett hos dig, revbensspjäll. Kopte med en langd hit och blev sugen.
Far se om jag hittar det, annars sa behover jag hjalp ;)

Halsningar
Yohanna

2012-08-11 @ 20:19:27
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback